sima.cat SIMA sl
Productes JOB

PETPET   CercarCercar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicieu una sessió per veure els vostres missatges privatsInicieu una sessió per veure els vostres missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Versió / Versom / Version / Versión 6.71

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SIMA sl -> JOBFIN: Actualitzacions / Actualizaçons / Actualizacions / Actualizaciones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
dgimeno
Site Admin

Registrat: 13 Oct 2003
Missatges: 24

MissatgePublicat: Dl Nov 28, 2011 12:19 pm    Assumpte: Versió / Versom / Version / Versión 6.71 Respondre citant

15/9/2011 GENERAL / GENERAU

• Afegida opció de llistats gestionats pel sistema Windows (opció W a F10).
  • Adicionada opçom de listados geridos pelo sistema Windows (opçom W em F10).
  • Hijuda opcion de listadi gestionadi peth sistèma Windows (opcion W a F10).
  • Añadida opción de listados gestionados por el sistema Windows (opción W en F10).

7/10/2011 GENERAL / GENERAU

• Afegida opció de llistats en format EPUB (opció E a F10).
    Nota: atès que el format EPUB no està encara implantat en ordinadors de sobretaula, provisionalment s'obtenen en format ZIP i cal canviar-los el nom abans de visualitzar-los en un llibre electrònic.
  • Adicionada opçom de listados em formato EPUB (opçom E em F10).
    Nota: dado que o formato EPUB nom está ainda implantado em computadores de secretária, provisionalmente obtenhem-se em formato ZIP e é precisso mudá-lhes o nome dantes de visualizá-los num livro electrónico.
  • Hijuda opcion de listadi en format EPUB (opcion E a F10).
    Nòta: atengut qu'eth format EPUB non ei encara implantat en ordenadors de taula, provisionalament s'obtien en format ZIP e cau cambiar-los eth nòm abans de visualizar-los en un libre electronic.
  • Añadida opción de listados en formato EPUB (opción E en F10).
    Nota: dado que el formato EPUB no está todavía implantado en ordenadores de sobremesa, provisionalmente se obtienen en formato ZIP y es necesario cambiarles el nombre antes de visualizarlos en un libro electrónico.

25/10/2011 GENERAL / GENERAU

• Millorada la seguretat a Manteniment de textos i ara es grava una còpia provisional que evita que es perdi l'original si no es pot accedir al central.
  • Melhorada a seguridade em Manutençom de textos e agora grava-se umha cópia provisional que evita que perca-se o original se nom se pode aceder ao central.
  • Melhorada era seguretat a Mantenement de tèxtes e ara se graue ua còpia provisionau qu'evite que se pèrde er originau se non se pòt accedir ath centrau.
  • Mejorada la seguridad en Mantenimiento de textos y ahora se graba una copia provisional que evita que se pierda el original si no se puede acceder al central.

05/3/2012 GENERAL / GENERAU

• Millorada la detecció d'unitats disponibles als processos de traspàs.
  • Melhorada a detecçom de unidades disponíveis nos processos de traspasso.
  • Melhorada era deteccion d'unitats disponibles as procèssi de traspàs.
  • Mejorada la detección de unidades disponibles en los procesos de traspaso.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar correu
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SIMA sl -> JOBFIN: Actualitzacions / Actualizaçons / Actualizacions / Actualizaciones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No podeu publicar nous temes en aquest fòrum
No podeu respondre a temes en aquest fòrum
No podeu editar els vostres missatges en aquest fòrum
No podeu esborrar els vostres missatges en aquest fòrum
No podeu votar a les enquestes en aquest fòrum
No podeu adjuntar arxius a aquest fòrum
No podeu descarregar-vos arxius d'aquest fòrum