sima.cat SIMA sl
Productes JOB

PETPET   CercarCercar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicieu una sessió per veure els vostres missatges privatsInicieu una sessió per veure els vostres missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Versió / Versom / Version / Versión 6.60

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SIMA sl -> JOBPRO: Actualitzacions / Actualizaçons / Actualizacions / Actualizaciones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
dgimeno
Site Admin

Registrat: 13 Oct 2003
Missatges: 24

MissatgePublicat: Dc Mar 14, 2007 7:40 pm    Assumpte: Versió / Versom / Version / Versión 6.60 Respondre citant

• GENERAL

• Canviada tecla calculadora nova JobCalc a [Alt][Z]; es manté [Alt][X] per a la calculadora antiga.
    • Canviada la taula de bancs pel format nou (inclou el BIC).
    • Restringida validació NIF a valors correctes i canviat format de presentació.
    • Desapareix l'opció de pagar factures separades d'industrial.
    • A la fitxa d'industrials es demana percentatge de retenció a l'administrador sobre les comissions.
    • Afegit control d'entrada per ratolí. Els qui disposeu de sistema MS-DOS, heu de carregar el controlador MOUSE.COM versió 8.0 o superior; els qui teniu sistema Windows 3.1 o superior, heu de tenir desactivada l'opció d'edició ràpida; els qui teniu un sistema Linux, prego us poseu en contacte amb mi per veure com s'activa.

• VERTICAL

• Canviada longitud rebut duplicat a 22 línies (igual a 3" 4/6) en comptes de 24 línies (igual a 4") per a encabir-lo a 3 per pàgina normal.
    • Eliminat procés d'augment de rendes limitades.
    • Segregada taula de despeses en una per a vertical i una altra per a horitzontal.
    • Corregit el càrrec d'honoraris que es marcava sempre com a pendent d'IVA, àdhuc si al propietari no se li duia la gestió de les declaracions d'IVA.
    • Eliminada pregunta "retenible" a conceptes de rebut; des d'ara i en compliment de la modificació introduïda amb els pressupostos generals de l'Estat del 2005, s'aplica retenció sobre tots els conceptes subjectes a IVA.
    • Afegits idiomes català, gallec i castellà als conceptes de rebut i de despesa.
    • Afegida opció idioma a propietaris, partícips i departaments.
    • Afegits camps fax, sms i correu a propietaris, partícips i departaments.
    • Anul·lada opció de fer augments sense notificació i la comunicació de notificacions a rebuts.
    • Valida que les lletres de l'anagrama coincideixin amb el primer cognom.
    • Corregida opció anul·lació de liquidacions preparades per recuperar el número de factura, que es perdia sota determinades circumstàncies.
    • Canviat ordre d'emissió de les transferències de tal manera que apareguin per ordre de codi d'industrial, propietari i partícip i no de CCC, com fins ara.

• HORITZONTAL

• Canviada longitud rebut duplicat a 22 línies (igual a 3" 4/6) en comptes de 24 línies (igual a 4") per a encabir-lo a 3 per pàgina normal.
    • Segregada taula de despeses en una per a vertical i una altra per a horitzontal.
    • Afegits idiomes català, gallec i castellà als conceptes de rebut i de despesa.
    • Afegida opció idioma a finques.
    • Afegits camps fax, sms i correu a copropietaris.
    • Valida que el NIF de la comunitat no sigui de persona física.
    • Canviat ordre d'emissió de les transferències de tal manera que apareguin per ordre de codi d'industrial, propietari i partícip i no de CCC, com fins ara.

• NÒMINES

• Actualitzada taula de països segons reforma de l'ISO-3166.

• EXPEDIENTS

• Afegida opció idioma a clients.
    • Afegits camps fax, sms i correu a clients.
    • Afegida opció verificació a preparació de rebuts.

• COMPTABILITAT

• A entrades de caixa, validat que l'import de l'assentament no sigui zero.
    • Modificat procés d'esborrat de moviments tancats per evitar que s'esborrin si no hi ha tancament previ.

• GERAL

• Mudada tecla calculadora nova JobCalc a [Alt][Z]; mantem-se [Alt][X] para a calculadora antiga.
    • Mudada a tabela de bancos polo formato novo (inclui o BIC).
    • Restringida validaçom NIF a valores correctos e mudado formato de apresentaçom.
    • Desaparece a opçom de pagar facturas separadas de industrial.
    • Na ficha de industriais pide-se percentagem de retençom ao administrador sobre as comissons.
    • Adicionado control de entrada por ratom. Os quem disponham de sistema MS-DOS, devem carregar o controlador MOUSE.COM versom 8.0 ou superior; os quem tenham sistema Windows 3.1 ou superior, devem ter desactivada a opçom de ediçom rápida; os quem tenham um sistema Linux, rogo ponham-se em contacto com min para ver como se activa.

• VERTICAL

• Mudada longitude recibo duplicado a 22 linhas (igual a 3" 4/6) em contas de 24 linhas (igual a 4") para meté-lo em 3 por página normal.
    • Eliminado processo de aumento de rendas limitadas.
    • Segregada tabela de gastos em umha para vertical e umha outra para horizontal.
    • Corrigido o cargo de honorários que marcava-se sempre como pendente de IVA, incluso se ao proprietário nom se le levava a gestom das declaraçons de IVA.
    • Eliminada pregunta "retible" em conceitos de recibo; desde agora e em cumprimento da modificaçom introduzida cos pressupostos gerais do Estado do 2005, aplica-se retençom sobre todos os conceitos subjeitos a IVA.
    • Adicionados idiomas catalám, galego e castelhám aos conceitos de recibo e de gasto.
    • Adicionada opçom idioma em proprietários, partícipes e departamentos.
    • Adicionados campos fax, sms e correio em proprietários, partícipes e departamentos.
    • Anulada opçom de fazer aumentos sem notificaçom e a comunicaçom de notificaçons em recibos.
    • Valida que as letras do anagrama coincidam com o primeiro apelido.
    • Corrigida opçom anulaçom de liquidaçons preparadas para recuperar o número de factura, que perdia-se sob determinadas circunstâncias.
    • Mudado ordem de emissom das transferéncias de tal manera que apareçan por ordem de código de industrial, proprietário e partícipe e nom de CCC, como até agora.

• HORIZONTAL

• Mudada longitude recibo duplicado a 22 linhas (igual a 3" 4/6) em contas de 24 linhas (igual a 4") para meté-lo em 3 por página normal.
    • Segregada tabela de gastos em umha para vertical e umha outra para horizontal.
    • Adicionados idiomas catalám, galego e castelhám aos conceitos de recibo e de gasto.
    • Adicionada opçom idioma em prédios.
    • Adicionados campos fax, sms e correio em coproprietários.
    • Valida que o NIF da comunidade nom seja de pessoa física.
    • Mudado ordem de emissom das transferéncias de tal manera que apareçam por ordem de código de industrial, proprietário e partícipe e nom de CCC, como até agora.

• NÓMINAS

• Actualizada tabela de países segundo reforma do ISO-3166.

• EXPEDIENTES

• Adicionada opçom idioma em clientes.
    • Adicionados campos fax, sms e correio em clientes.
    • Adicionada opçom verificaçom em preparaçom de recibos.

• CONTABILIDADE

• Em entradas de caixa, validado que o importe do assento nom seja zero.
    • Modificado processo de borrado de movimentos pechados para evitar que se borrem se nom há peche prévio.

• GENERAU

• Cambiada tecla calculadora naua JobCalc a [Alt][Z]; se manten [Alt] [X] entara calculadora antica.
    • Cambiada era taula de bancs peth format nau (includís eth BIC).
    • Restringida validacion NIF a valors corrèctes e cambiat format de presentacion.
    • Despareish era opcion de pagar factures separades d'industriau.
    • A la fiche d'industriaus se demane percentatge de retenguda ar administrador sus es comissions.
    • Hijut contraròtle d'entrada per arrat. Es qui dispausatz de sistèma MS-DOS, auetz de cargar eth controtlador MOUSE.COM version 8.0 o superiora; es qui auetz sistèma Windows 3.1 o superior, auetz d'auer desactivada era opcion d'edicion rapida; es qui auetz un sistèma Linux, pregui vos metetz en contacte amb jo entà veir com s'activa.

• VERTICAU

• Cambiada longitud recebut duplicat a 22 linhes (igual a 3" 4/6) alloc de 24 linhes (igual a 4") entà encaishar-lo a 3 per pagina normau.
    • Eliminat procès d'aument de rendes limitades.
    • Segregada taula de despenes en ua entà verticau e ua auta entà orizontau.
    • Corregit eth cargue de onoraris que se mercaue tostemp coma arribent d'IVH, e mai s'a eth proprietari no'e li portaue era gestion des declaracions d'IVH.
    • Eliminada pregunta "retenible" a concèptes de recebut; des d'ara e en compliment dera modificacion introdusida damb es pressupòsti generaus der Estat deth 2005, s'aplique retenguda sus toti es concèptes subjèctes a IVH.
    • Hijudi idiòmes catalan, galhec e castelhan as concèptes de recebut e de despena.
    • Hijuda opcion idiòma a proprietaris, participaires e departaments.
    • Hijudi camps fax, sms e corrèu a proprietaris, participaires e departaments.
    • Anullada opcion de hèr auments sense notificacion e era comunicacion de notificacions a recebudi.
    • Valide qu'es letres der anagrama coïncidisquen damb eth prumèr cognòm.
    • Corregida opcion anullacion de liquidacions premanides entà recuperar eth numerò de factura, que se perdie jos determinades circonstàncies.
    • Cambiat orde d'emission des transferéncies de tau manèra qu'apareishen per orde de còdi d'industriau, proprietari e participaire e non de CCC, com fins ara.

• ORIZONTAU

• Cambiada longitud recebut duplicat a 22 linhes (igual a 3" 4/6) alloc de 24 linhes (igual a 4") entà encaishar-lo a 3 per pagina normau.
    • Segregada taula de despenes en ua entà verticau e ua auta entà orizontau.
    • Hijudi idiòmes catalan, galhec e castelhan as concèptes de recebut e de despena.
    • Hijuda opcion idiòma a finques.
    • Hijudi camps fax, sms e corrèu a coproprietaris.
    • Valide qu'eth NIF dera comunautat non sigue de persona fisica.
    • Cambiat orde d'emission des transferéncies de tau manèra qu'apareishen per orde de còdi d'industriau, proprietari e participaire e non de CCC, com fins ara.

• NOMINES

• Actualizada taula de païsi segontes reforma dera ISO-3166.

• EXPEDIENTS

• Hijuda opcion idiòma a clients.
    • Hijudi camps fax, sms e corrèu a clients.
    • Hijuda opcion verificacion a preparacion de recebudi.

• COMPTABILITAT

• A entrades de caisha, validat qu'er impòrt der assentament non sigue zèro.
    • Modificat procès d'esborrat de movements barradi entà evitar que s'esborren se non i a barrament prealable.

• GENERAL

• Cambiada tecla calculadora nueva JobCalc a [Alt][Z]; se mantiene [Alt][X] para la calculadora antigua.
    • Cambiada la tabla de bancos por el formato nuevo (incluye el BIC).
    • Restringida validación NIF a valores correctos y cambiado formato de presentación.
    • Desaparece la opción de pagar facturas separadas de industrial.
    • En la ficha de industriales se pide porcentaje de retención al administrador sobre las comisiones.
    • Añadido control de entrada por ratón. Los quien disponen de sistema MS-DOS, deben cargar el controlador MOUSE.COM versión 8.0 o superior; los quien tengan sistema Windows 3.1 o superior, deben tener desactivada la opción d'edición rápida; los quienes tengan un sistema Linux, ruego se pongan en contacto conmigo para ver como se activa.

• VERTICAL

• Cambiada longitud recibo duplicado a 22 líneas (igual a 3" 4/6) en cuentas de 24 líneas (igual a 4") para enajarlo a 3 por página normal.
    • Eliminado proceso de aumento de rentas limitadas.
    • Segregada tabla de gastos en una para vertical y una otra para horizontal.
    • Corregido el cargo de honorarios que se marcaba siempre como pendiente de IVA, incluso si al propietario no se le llevaba la gestión de las declaraciones de IVA.
    • Eliminada pregunta "retenible" en conceptos de recibo; desde ahora y en cumplimiento de la modificación introducida con los presupuestos generales del Estado del 2005, se aplica retención sobre todos los conceptos sujectos a IVA.
    • Añadidos idiomas catalá, gallego y castellano a los conceptos de recibo y de gasto.
    • Añadida opción idioma en propietarios, partícipes y departamentos.
    • Añadidos campos fax, sms y correo en propietarios, partícipes y departamentos.
    • Anulada opción de hacer aumentos sin notificación y la comunicación de notificaciones en recibos.
    • Valida que las letras del anagrama coincidan con el primer apellido.
    • Corregida opción anulación de liquidaciones preparadas para recuperar el número de factura, que se perdía bajo determinadas circumstancias.
    • Cambiado orden de emisión de las transferencias de tal manera que aparezcan por orden de código de industrial, propietario y partícipe y no de CCC, como hasta ahora.

• HORIZONTAL

• Cambiada longitud recibo duplicado a 22 líneas (igual a 3" 4/6) en cuentas de 24 líneas (igual a 4") para encajarlo a 3 por página normal.
    • Segregada tabla de gastos en una para vertical y una otra para horizontal.
    • Añadidos idiomas catalá, gallego y castellano a los conceptos de recibo y de gasto.
    • Añadida opción idioma en fincas.
    • Añadidos campos fax, sms y correo en copropietarios.
    • Valida que el NIF de la comunidad no sea de persona física.
    • Cambiado orden de emisión de las transferencias de tal manera que aparezcan por orden de código de industrial, propietario y partícipe y no de CCC, como hasta ahora.

• NÓMINAS

• Actualizada tabla de paises según reforma del ISO-3166.

• EXPEDIENTES

• Cambiada longitud recibo duplicado a 22 líneas (igual a 3" 4/6) en cuentas de 24 líneas (igual a 4") para encajarlo a 3 por página normal.
    • Añadida opción idioma en clientes.
    • Añadidos campos fax, sms y correo en clientes.
    • Añadida opción verificación en preparación de recibos.

• CONTABILIDAD

• En entradas de caja, validado que el importe del asiento no sea cero.
    • Modificado proceso de borrado de movimientos cerrados para evitar que se borren si no hay cierre previo.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar correu
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SIMA sl -> JOBPRO: Actualitzacions / Actualizaçons / Actualizacions / Actualizaciones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No podeu publicar nous temes en aquest fòrum
No podeu respondre a temes en aquest fòrum
No podeu editar els vostres missatges en aquest fòrum
No podeu esborrar els vostres missatges en aquest fòrum
No podeu votar a les enquestes en aquest fòrum
No podeu adjuntar arxius a aquest fòrum
No podeu descarregar-vos arxius d'aquest fòrum